Selasa, 18 Mac 2008

Tears Of TerHaru..hihi..



salam...

tq...Alhamdulillah... terharunya aku xterkata tatkala aku menerima hadiah dari seorag sahabatku, nabilah..cantik kan nama tue??.. secantik orangnya..dan hatinya... thanz my dear frenz...i really love it!!..xku sangka.. buku ini akhirnya menjadi milik aku..yang tak pernah lansung terlintas difikiran aku... yang aku dapat memilikinya seperti sekarang.. sedar xsedar.. titisan2 mutiara halus meraba perlahan pipiku.. terharunya aku xterhingga.. juz Allah je tahu..betapa gembiranaya aku memiliki buku itu..thnz fren!!..ya..betul la..Allah knows best about us..!!.. xkan lari gunung dikejar..dan kalau sesuatu itu mmg telah ditakdirkan untuk kita...tdk ada sesuatu benda pon dlam dunia ini yang dpt menghalangya walaupon di halang/dpateri degan logam dan besi yg xbisa dilebur..hehe..puitis la pulak.. the points here is.. Allah Maha Mengetahui segala2Nya...samada luar, dalam, senyap terang..n wateva conditions.. Allah knows everthing!!!..oh Allah...oh Allah....oh Allah.... i need You in every breathe of my life...berharaplah hanya pada Allah...InsyaAllah....k, sekian wassalam..

~hawa_mahabbah~

p/s:terima kasih bebanyak pada semua rakan2 ku yg sudi mengingatiku...May Allah bless u all!! ALLAHUAKBAR!!!!

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails