Khamis, 11 September 2008

Doakan...

Assalamualaikum wbt..

12.55 tghari. saya mulakan bicara dengan bismillahirahmanirahim... Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Agak terketar2 saya nak meneruskan typing saya ni..tak tahu la kenapa. Astaghfirullahalazim.

NOrhayati bt Abdul Rahman. seorang hamba Allah yang terlibat dalam kemalangan xsalah saya 2bulan lepas dan sekarang beliau dalam keadaan yg agak genting. kisahnya agak menyayat hati saya. rasanya tak usahlah saya bercerita panjag disini .maka, saya disini ingin mengajak budi baik saudara-saudari sekalian untuk mendoakn kesembuhan, kesejahteraan dan yang terbaik untuk beliau. sempena bulan Ramadhan yang penuh keberkatan ni. marilah kita sumbangkan apa yng termampu untuk saudara2 Islam kita. Doakan..

sesungguhnya Allah sangat sayangkan hamba2nya melebihi kita sayangkan diri kita sendiri. jadi Allah tahu apa yang terbaik untuk kita. ujian demi ujian itu adalh bukti cinta Allah pada kita. kita pula bagaimana?. apakah bukti cinta kita pada Allah?.

Wallahualam..

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails