Sabtu, 15 Mac 2008

Secebis pesanan buat Kaum Adam






salam..


wahai hmba Allah yg bernama lelaki..
kamu dibekalkan dgn 9 akal n 1 nafsu..
pandulah 9 akal mu itu utk mengawal 1 nafsu mu..
dan halangilah 9 akal mu itu dr menurut 1 nafsu mu semata2...
jauhi zina!!....
jauhilah kamu dr mewujudkan muqadimah zina..
sesungguhnya AZAB Allah itu pedih...
takutlah kamu kpd Allah...
nikmatNya dtg sebelom kemurkaanNya...
maka manfaatkan nikmatNya dgn sebaik2nya..
Allah itu Maha Penyayg..
sayangi dirimu....
jagnlah kamu menzalimi diri kamu sendiri semata2 hnya menurutkan kata hati yg berbisikan syaiton..
bertaubatlah wahai pewaris kaum Adam......
ingat ALLAH!!..ingt MAUT!!...
JAGALAH HATIMU....
Waallahualam...


"Ya Allah..aku berlindung padaMu dari seksa api neraka..aku berlindung padaMu dari azab kubur..aku berlindung padaMu dari fitnah al-masih dajjal..dan aku berlindung padaMu dari fitnah hidup dan Mati..Ya Allah..hanya padaMu aku bergantung harap Ya Allah"... Lailahailallah..

there's no God but Allah..

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails