Sabtu, 9 Ogos 2008

Bingung..


Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Penyayang


Assalamualakikum wbt..

Alhamdulillah.. akhirnya, saya terluang juga untuk 'drop' something dalam blog saya nie. setelah sekian lama saya rasakan menyepi. hehe. lama rasanya saya xupdate blog ni. nthalah mana silapnya. mybe saya yg xpandai manage time + connection wireless susah sket nak dapat 2 week kebelakangan ni. salah siapa ye? haha. salah diri sendiri da~~..


orang rajin banyak jalan
orang malas banyak alasan..


huhu.. sentap2..hehe..



Bingung-bingung..sungguh ku bingung..bukan bengOng ye..adeh!.


semalam.. brapa haribulan ye?... ha!.. 08/08/08 (cantek angka ni kan? Alhamdulillah).. pakChaQ saya call.. adeh!.. segan nye nak angkat phone if dia call. bukan apa.. malu.. malu coz i think i'm not ready to talk wif him. and feel my self is too bad... yaarr.. i'm feel like i'm too hipokrit!.. am i?.. astaghfirullahalazim. Ya Allah ampunilah hamba mu ini yang berhiaskan tahi2 dosa.. astaghfirullahalazim..


pakchaQ: Assalamualaikum.. hello.. ika.. ika..

saya: waalaikumusalam wbt.. helo... ha.. ika nie pakchaq.. awat xclear ka pakchaQ?


pakChaQ: haha.. clear2.. hang wat pa?.. lama xdengaq habaq.. dok wat apa tu?


saya: hehe.. xdak la.. belek2 buku sket. malam nie ada test kimia..hehe.


pakChaq: owh.., so apa cerita? "iman" macm mana?.. ada meningkat ka?hehe


saya: erk.. story apa ek?..hm.. no story la pakchaq.. awat pakchaq da nak citer apa2 ka pasai anwar ibrahim n politics yang len?haha. ha?!!.. iman?..gulp!, don no la pakchaq.. ish pakchaq nie.. kita mn bole tau iman kita mcm mn kan?.. hmm..


pakchaq: ha la.. mmg la.. hanya Allah ja tau.. tp pakchaq rasa hang nie kan.. iman hang nie.. dah menurun la.. drastik gler penurunan nya.. apa hang wat balik U?.. bnyak sembang ngn laki ka? quran baca x? zikir2?.. solat jaga x? ka dah ujung2 punya solat?hmm..


saya: aikk!..pakchaq nie.. sentapnya.. eh, by d way.. mn bole maen rasa2 pkchaq.. mcmna pakchaq bole rasa mcm tue?.. ish2..musykil2..(huhu.. dalam hati.. hmm.. mcmn dia bole tau.. terok sangt ke aku nie..sampai org jauh pon bole tau nie?.. actully saya mmg dalam keaadaan stress jugak sbb saya rasa saya lalai sangt..eee!!!..bnyak nya dosa saya!!!! Astaghfirullahalazim)


pakchaq: hmm.. pakchaq tau la.. lagipon hg tu anak menakan (saudara) pkchaq.. pkchaq kenai sangt la hang tu..cara hang cakap pon tau.. cam sangt... beza.. time hang pakai purdah aritu ngn skrang.. pakchaq dapat rasakan.. tp, xtau la.. hati manusia hanya Alah ja tau.. apa2 pon hang tanya lah diri hang balik.. hang lbih tau kan..hang nilai sendri la... muhasabah diri..


saya: gulp!, ha?..yeke? ..erk... ada beza ka?.. ika rasa sama ja.. cara cakap ika time ika pakai purdah n xberpurdah nie..?..hmm... what's the diffrent actully ha?..puzzle2.. astaghfirullahalazim..


pakChaq: hmm.. xpala ika.. apa2 pon.. ingt.. pesan pakchaq yg lepas2 tu.. zikir jgn tggal.. oklah. pkchaq da hal kat office nie..hmm..kkk ...Assalamualaikum wbt.. jaga diri.. jaga hati..


saya:.. erkkkk... o..ok.....waalaikumusalam wbt.. hmmm...



kemurungan la saya memikirkan diri yang hina ni.. Astaghfirullahalazim..
i have to do somthg to get His Love back!!!!... Actually, i'm trying to strive for His True Love..
O, Allah, please.. forgive me.. i'm nothing witout You, Allah.. i need YOU.. I really2 need YOU.. Help me Allah... help me Allah... Astaghfirullahalazim...


Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails