Rabu, 8 April 2009

Agen..

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.


Alhamdulillah.. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Segala pujian hanya milik Allah Taala.


Astaghfirullahalazim. sejak dua menjak ni.. Alhamdulillah saya aktif bebeno ngan niaga. Alhamdulillah. hmm.. ujian tu.. ujian... Astaghfirullahalazim.. takut jugak sebenaqnya. takut terlalai. hmm..


Agen Nasi lemak

Alhamdulillah.. dah 2 minggu saya jadi agen nasi lemak. Alhamdulillah. bisness berjalan lancar. hehe. Rezeki ditangan Allah. so, xperlu risau untung rugi bcoz.. itu la lumrah berniaga. kan?. Alhamdulillah. Apa yang penting?.. Redha Allah! Allahuakbar!


Agen HPA

Alhamdulillah. HPA satu landasan atau lampu hijau utuk sesiapa yang inginkan produk HALAL 100%. Insyaallah. Alhamdulillah. so, gunalah produk HPA semaximum yg mungkin dlm hari-hari anda. Tiada kesangsian lagi!. ha! pada kengkawan yang merungut banyak sangat benda yang nak boikot... ini la jalannya. maksudnya, kamu tiada alasan utk tdk memboikot!. Boikot Israel. Bantulah.. bantulah.. bantulah saudara seIslam kamu disana! Astaghfirullahalazim. Sedarlah.. Sedarlah wahai sahabat!. Allahuakbar!. Apa yang penting?.. Redha Allah..


Agen Allah

Alhamdulillah. sememangnya kita semua adalah termaktub as 'agen' Allah. jalankan kewajipan kita as agen Allah yang sebenar-benarnya. Insyaallah!. Ber"bisness" dgn Allah tiada ruginya. Itulah perniagaan yang sangat menguntungkan. Tiada istilah "rugi" bahkan untungnya berlipat ganda!. Masyaallah. Allahuakbar!. Ya Rahman.. Ya Rahim.. begitu sarat CintaMu pada hamba-hambaMu.. Astghfirullahalazim. Apa lagi.. Zikrullah Jom!.. Apa yang penting?.. Redha Allah!


4 ulasan:

Cahaya Pejuang berkata...

ya Allah..sedapnya tgk gmbr nasi lemak tu~
rasa nk makan nasi lemak jer besok..hehe

Wafiq berkata...

Yup! mang tak ada ruginya dan tak kan pernah rugi jika berniaga dengan Allah

MDFarid berkata...

Salam...

Baguslah..saya juga meminati bidang perniagaan..Nasi Lemak satu!!

POHON SEMALU berkata...

alamak2!.. entry ni memuatkan saya terkantoi dgn seseorng. huhu. astaghfirullahalazim. kantoi pon kantoi la.. hehe. yg baik itu dtgnya dr Allah. dan sesungguhnya yg buruk2 tu dtg nya dari kelemahan saya sendiri. hakikatnya Allah menguasai seluruh alam ini. Allahualam. =) hai... agen.. agen.. bertuah la kamu wahai agen.. hehe. Alhamdulillah. astaghfrullahalazim.

Related Posts with Thumbnails