Khamis, 20 Ogos 2009

Dibius..


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.

ku dambakan..
Ku membiusku dengan cintaMu
Cinta yang malu kukatakan
Ya Allah, biusku dengan cintaMu
Sampai aku tak bisa berkata
Kau membius sampai aku jadi sering melamun
Memikirkan keAgunganMu..

Aku dibius Cinta
Cinta yang tak ada tandingan
Pastinya tak ada tandingan
Entah ku tak tahu…
Aku yang malu hati untuk mengakui saling cinta
Usaha sekeras hati untuk mencintaiMu selamanya

Ku dambakan..
Aku dibius cintaMu…
Ya Allah biuskan hatiku dengan cintaMu..
Cinta yang malu kukatakan
Kau membius sampai aku jadi sering melamun
Memikirkan CintaMu yang tiada penghujung..

Ku dambakan..
Aku dibius CintaMu
Cinta yang tak ada tandingan
Pastinya tak ada tandingan
Entah ku tak tahu…
Aku yang malu hati untuk mengakui saling cinta
Usaha sekeras hati mencintaiMu selamanya

Aku dibius cintaMu…

Aku dibius cintaMu…

Aku dibus cintaMu…


Lirik asal Di Bius Cinta - Yusry (KRU) & Melly Goeslow
lirik diolah sikit oleh hawa mahabbah. maaf ye yusry & melly!

Allahuakbar!

-------------------------------------------------



Dibius Cinta Allah..

kebal segala rintangan..

senyuman terukir..

disaat makhluk lain..

menangis melihat kesengsaraanmu..

ya! kau memang telah dibius..

dibius Cinta Allah..

indah sekali..

kau lupa segalanya..

hanya Allah bertakhta di hatimu..

Masyaallah..

Kau dibius Cinta Allah..


Ya Allah, campakkan dan suburkan dalam hati-hati kami rasa Cinta padamu, rindu padaMu, sayang padaMu, malu padaMu, berharap padaMu, takut padaMu, dan ikhlas kan hati kami hanya untukMu. Allahumma Ameen.

Astaghfirullahalazim.. La hau la wala quwwata ila billah..

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails